Chamada de Trabalhos: Renewable Transformation Challenge

Criada em 27/04/2017 12:23 por maperna | Marcadores: evento fen geral

Call for proposals – deadline extended
Renewable Transformation Challenge
Submit proposal

We have already received an overwhelming number of completed proposals, for which, thank you!

However, to give you time to submit any in-progress applications, and to stimulate even more submissions to this exciting Challenge, we are pleased to confirm an extension to the application deadline of two weeks, until May 14, 2017.

The vision of the International Solar Energy Society (ISES) is a world powered by 100% renewable energy, used efficiently, wisely and made accessible to all.

Applications for the Renewable Transformation Challenge may present ongoing projects, innovative technologies, policy initiatives, programs, research, analyses, or complete solutions targeting supply side or demand side programs, or both.

Tune into the latest podcast to hear Dr David Renné, President of ISES, and Joanna Costello, ISES Deputy Executive Secretary, in conversation, discussing why the Challenge is so important and what judges are looking for from the winning entry.

We look forward to receiving your submissions!

Learn more

How to apply

• Applications are open to individuals, and not-for-profit and commercial organizations worldwide.
  • Guidelines and the Application Rules are available on the Challenge website.
  • Submit your proposal by the extended deadline: May 14, 2017.
Submit proposal