Submission Site Now Open For 2013 OFC/NFOEC

Criada em 18/07/2012 12:58 por maperna | Marcadores: evento fen

Submissions Are Now Being Accepted for OFC/NFOEC
Deadline for Submission is 9 October 2012, 12:00 p.m. EDT (16.00 GMT)

Submit your research to be peer-reviewed and considered for presentation at the premier international conference for optical communications and networking professionals!

NOTE:
Categories 1 through 3 provide feedback to the network operator community with a shorter-term relevance.
 This means submissions to these categories should focus on the near- to mid-term needs of engineering and operating a network, where they are or will become commercially viable in a short timeframe.

Categories 5 through 14 provide feedback to the R&D community with a longer-term relevance.This means submissions to these categories should focus on fundamental and evolving topics that one would expect to take a few years before becoming commercially viable.

The full list of esteemed invited speakers is now online.

STUDENTS: Enter the Corning Outstanding Student Paper Competition for Your Chance to Win $1,500!

Submit Your Paper Today!

www.eng.uerj.br/noticias/1342627111-Submission+Site+Now+Open+For+2013+OFC+NFOEC